"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, August 19, 2008

Aksi Qistina Makan Rambutan

Sekarang kan musim rambutan. Qistina tak boleh diam kalau tengok kami makan rambutan kat rumah. Bising dia nak jugak. Jadi kami cuba bagi dia sebiji rambutan yang dah dikupas kulitnya. Dia seronok makan sampai basah-basah lengan dan baju. Tapi kena hati-hati dan kena ada dekat dengan dia je la..takut pulak ditelannya biji rambutan tu kang..maklumlah..dah ada gigi..orang nak makan dia pun sibuk jugak nak makan..Tina..Tina..








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...