"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    8 years ago

Monday, August 25, 2008



Mail dari Mead Johnson ni sampai on Friday 22/08/2008 tengah hari. Waktu tu kami sekeluarga baru je balik dari pasar pagi kat Tai Hong. Bila abah bukak je dia terus tunjuk kat mama. Terkejut jugak sebab dapat height chart yang bertulis ' happy 1st birthday' then ada sample Enfagrow New Formulation dan ada pamplet MJ. Anyway thanks to MJ ..so advance diorang punya First Birthday Wishes..

4 comments:

Sarah's Daddy and Mommy said...

Tina is such a good girl. Lay down quietly and let you measure her height. So what is her current height?

Sha@Mama TinaAzra said...

Luckily..If I am not mistaken she's 75.5cm now. what about sarah?

Sarah's Daddy and Mommy said...

Woww...Tall girl.
I dont know about Sarah. Coz she never lay down still for me to do all this measurement. Sigh!

Sha@Mama TinaAzra said...

Hehe..I do measure her every month during clinic appointment.Using their height measurement is easy to control baby..I think la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...