"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    8 years ago

Wednesday, September 24, 2008

Cap A1 Team Malaysia & Kad Raya Dari SCA Consumers..

Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting

Dalam beberapa bulan dulu mama ada dapat e-mail dari Jobstreet & A1 Team Malaysia, kata mereka kalau mama sign up sebagai member mereka akan hantar cap/topi sebagai penghargaan kepada sokongan yang diberi. Tapi mama tunggu-tunggu..tak ada pun.
Balik dari ofis semalam tengok-tengok ada courier, mak kata benda tu ialah topi jadi mama cepat-cepat tengok..hehehe.. akhirnya sampai jugak topinya.. Abah sibuk pujuk mama bagi topi tu kat dia..
Ada jugak kad raya dari SCA Consumers, kat dalam tu ada borang untuk dapat sampel diaper percuma..nanti mama isi untuk Tina ye..

3 comments:

Sha@Mama TinaAzra said...

hehehe....ABAH CONFIRM LA NAK!!!

Yellowish nye cap 2....hehehhe

jangan lupa...The cap is mine....(anggap la mama bagi kat abah)

Sha@Mama TinaAzra said...

hehehe....ABAH CONFIRM LA NAK!!!

Yellowish nye cap 2....hehehhe

jangan lupa...The cap is mine....(anggap la mama bagi kat abah)

MeRy said...

Nice cap....bright colour.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...