"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Thursday, October 23, 2008

Qistina melangkah 3 tapak pada hari jadinya

Semalam selepas suap qistina makan bubur dengan serbuk ikan bilis, mama biarkan Tina lepas merangkak dan berdiri. Means, tak masukkan dia dalam cot atau walker. Tak lama selepas tu dia berdiri dan melangkah 3 tapak sebelum duduk semula dan bertepuk tangan. Ini memang perkembangan yang sangat positif untuk Tina. Kami semua gembira dengan perkembangan ini.

4 comments:

MeRy said...

Good job,Tina...!

Sarah's Daddy and Mommy said...

I think Tina really fast in development. Sarah only knows this process now.
I am sure Tina will know how to walk very soon.

Sha@Mama TinaAzra said...

Mery - thanks. Cant wait to see her walking!

Joanne - I also think that I can say it fast. Just few days later she started it and now she's adding it up everyday.How about Sarah? I think that Sarah is already walking?

Sarah's Daddy and Mommy said...

Sarah ya..very lazy girl. She will try to walk if I have something to lure her, or else she will stand up then sit down again.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...