"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, October 11, 2008

Tina Selsema


Semalam 10/10/08, balik kerja je nenek bagitahu mama Tina kena selsema.Bila mama tengok, hidung dia dah berair dah. Kesiannya..berpeluh-peluh kepala dia. Dan dia pun tak berapa selesa dengan keadaan tu. Agaknya kepala terasa sakit sekali-sekala. Bila mama tekap hidung dia..Tina marah. Jadi nak kurangkan hidung yang tersumbat tu mama sapukan vicks kat hidung, dada dan belakang dia. Sebelum tidur tu, bagi ubat demam dan selsema dulu. Malam tadi dia tidur nampaknya cuma dah pagi dalam pukul 6, dia dah golek sana golek sini. Bagi susu pun minum separuh je. Rupanya hidung Tina tersumbat lagi. Mama sapu vicks lagi dan masukkan Tina dalam baby cot..dia terus tidur. Badannya berpeluh..kesian Tina


Tengok tu..selsema pun dia masih riang bermain.

4 comments:

MeRy said...

Hope BB Qistina will recover soon.

Sarah's Daddy and Mommy said...

Alot of kids are feeling sick now, and hope Tina will recover soon.

Did doc give you some nose drop to let her have less nose block?

Qistina's Mama n Abah said...

Mery - Thanks. Hope she will ok

Joanne - Once I get her to see doc she already 80% recover from flu. So doctor just give flu medication. Yalor, many kids sick this few days

Sarah's Daddy and Mommy said...

Ok, I see. Glad to know that she is getting better.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...