"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, November 13, 2008

Finally..

Malam tadi lebih kurang kul 9.30mlm, mama tengok Tina lain je..bau pun lain macam je..bila mama tengok..yes..Tina dah poo poo sendiri. Nampaknya susu lactogen 2 tu sesuai untuk Tina. But kena monitor lagi dalam seminggu dua nie..
Hmmm... lega sikit hati mama & abah. Berhari-hari risaukan keadaan Tina nie..

1 comment:

MeRy said...

Glad to hear that Tina is better now.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...