"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    8 years ago

Wednesday, December 10, 2008

Botol MAM Baru Untuk Tina

Hari khamis lepas 04/12, mama order botol MAM baru untuk Tina. 2 botol 260ml dengan 2 teat no.3 online. Lyvia dari MAM beritahu mereka courier order petang tu jugak. Jadi hari jumaat 5/12 petang mama dah dapat parcel tu dar Skynet.

Match dengan apa yang mama request, 1 botol warna biru dan 1 warna hijau. Jadi sekarang Tina dah ada 3 botol 260ml pink, biru dan hijau.

Tina..say thanks to mama..

4 comments:

MommyAngel said...

Wah .... 3 bottles ah? So many leh ..... mama really sayant kat Tina :) So does she like the new bottle?

Anonymous said...

Besnya Tina dpt bottle baru.. How's the review for MAM's bottle? :)

Kristie said...

hi dear... does tina like the MAM bottles? :)

Sha@Mama TinaAzra said...

Caroline - Wo..very sayang.hehehe..Luckily from the first time Tina like MAM. So I dont have any problem.

mrsdjones - pada pendapat saya, MAM bottle ni bagus. Senang nak cuci dan bentuknya unik untuk anti colic tu. Dan setahu sy ramai ibu-ibu yang berkenan dengan fungsi dan rupa botol susu MAM ni..ingin cuba?

Kristie - hi kris, yup Tina loves it. This few days I put plain water in 160ml MAM bottle and Tina drink plain water a lot. She really love it la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...