"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, December 10, 2008

Go Kai Kai with Tina

video


video

Hari Ahad lepas 07/12 mama dgn abah bawak Tina, atuk dan nenek jalan-jalan kat JB. Kami ke Giant Tampoi dan petangnya kami ke sutera Mall skudai. Tina seronok sangat dapat main-main kat playground ..naik kereta control mini ..jalan-jalan..makan-makan.

Kat Sutera Mall paling lama. Abah bayar RM3 untuk sejam Tina bermain di playground. Dah sampai dia tak nak main dah . Agaknya sebab Tina dah penat dari pagi lagi kami dah keluar rumah. Walaupun mcm tu Tina tak mengamuk penat. Dia cuma merengek sebab mengantuk. yelah ..seharian tak tidur.

5 comments:

Sarah's Daddy and Mommy said...

This is the first time I saw the mini control car..it is so fun to play the game. But Tina did not smile hor..was she scared?

Qistina's Mama n Abah said...

Her smile is so expensive leh. I dont know, may be she's scared coz this is the first time she ride mini control car. But she enjoyed riding it...or may be the way hubby control it make her scare..

Sarah's Daddy and Mommy said...

Haha..Same goes to Sarah. Her smile also very expensive. When others make her smile, but she doesnt..so end up, have the comment of " why is she so serious!"..:-)
- Maybe she feel scared..hehe...
yes, I saw in the video (the last few seconds) that the daddy control the car front and back..

Qistina's Mama n Abah said...

Hubby said that the battery nearly kong thats why cannot go smoothly. I told him, you scare her ..and end up Tina not finish her 4 minute ride..nearly cry already...but it really nice..if you found it lets Sarah try it!

Sarah's Daddy and Mommy said...

Ok, now I see why..
- So cannot blame your husband too,as he also did not expect the battery is nearly kong..hehe.
- I think Sarah will cry if I let her play the game. She is not so daring.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...