"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, December 16, 2008

Tina Ada Kawan Baru..



Look..Tina ada kawan baru. Soft plush toys ni kami beli kat Tesco sebab selepas beberapa toys kami tunjuk..Tina cuma berkenan dengan yang ini. Dia terus ambik dan peluk sambil sebut keeka..dan kami pun memang sengaja nak belikan dia sesuatu..yang dia boleh peluk untuk tidur. Mama dah cuba bagi bantal tapi Tina tak nak.

Bila mama balik keje hari isnin..nenek bagitau Tina tidur peluk keeka..malam tu pun sama..bila bagi keeka kat dia je baru dia tidur lena..hmmm..menjadi nampaknya. Dengan keeka ni Tina suka peluk dan main-main dengan dia.. baru la mcm gegirl kan..main dengan patung..

Tapi mama dengan abah sebenarnya confuse..si keeka ni apa sebenarnya..giraffe ke goatsy..?



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...