"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, June 6, 2009

Kutip Batu Di Tanjung Sedili



03062009 kami pergi ke Tanjung Sedili sebab nak cari batu. Mesti pelik kan bunyi dia..cari batu? Ye..kami cari batu untuk koi pond abah and deko mama. Kami pernah ke tempat tu. Kerap gak la kami pergi and setiap kali kami pergi, batu yang ada kat pantai adalah batu-batu yang berbeza. Kali ni kami pergi, batu yang ada ialah batu putih dan kelabu. Cantik-cantik sangat. Sampai tak larat nak kutip. Bukannya kutip semua, kami cuma kutip yang bulat-bulat je. Pantai ni bukan pantai terkenal pun tapi tempatnya cantik. Dulu kami pergi pantainya cantik dan bersih tapi kali ni dah semak samun dah..banyak sampah.. isy..sedih betul la dengan attitude pengunjung-pengunjung kat sini.

Tina pun sama kutip batu jugak. Berpeluh-peluh tau dia. Lepas kutip batu nenek ajak Tina main air laut sekejap. Tina memang belum pernah pergi laut.Dia pelik sikit la.. tapi dia suka...

Lain kali kita pergi lagi ye Tina..seronok kan!!

8 comments:

MeRy said...

Tina looks having so much fun..

Sarah's Daddy and Mommy said...

I like this outing a lot. Not only collect the stone for the pond, but also a good way for Tina to explore something else...

Sarah also never been to beach before, I wonder how she would react when she saw the scene. Hehe.

mrsdjones said...

That sounds fun! :D

Qistina's Mama n Abah said...

Mery - Yup she is..

Joanne - Then when you wanna take her to the beach..? I'm sure she love it. When was your last trip to the beach ya?

nette - yes..we have so much fun1

Mummy Ryan said...

Wah..happy nyer Tina, i think all kids like water. Ryan last time when 1st time we brought him to pantai, he cry then dun want to pijak the sand...but selepas used to it dont want to balik cz leka bermain dgn pasir..ha ha

Qistina's Mama n Abah said...

Mummy Ryan - Biasa la tu kan. First time takut-takut sikit but then suka. I hope to bring her again next time..

Sarah's Daddy and Mommy said...

I just talked to my husband about bringing Sarah to beach. Then he said, "yes yes..should plan a trip." But there is no fix plan yet. Hehe.

My last time to beach was, during my wedding day (March 2006).

Qistina's Mama n Abah said...

Yo..that long time ago...

Ya I hope your trip plan work and all of you will have a very good time ya!

Dont forget to post ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...