"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, September 22, 2009

Masih Dalam Mood Raya



Hai...Hai...Hai....

Balik rumah sekejap jek ni. Esok nak balik kampung abah kat pontian pulak..

Raya.. Raya ... Raya...

5 comments:

Dilla Zaidi said...

waaa...da tukar header la..pasni leh ar ajar dilla camne nak wat header tu eh kak..

ehh..background pun da tukar la..ni blog beraya ar nih namanye..hikhik..

sori ari tu datang umah dilla n ady takde, g beraya kat kampung belah abah dilla lak..

Sarah's Daddy and Mommy said...

Selamat Hari Raya to you and your family.

Yummy food. Share with me some lah.

By the way Sha, mind to share the birthdate of Tina?

I would like to have your correspondence add too...Thanks!

lily azliyana @ mama zara said...

Slmat ari raya sha!!

wah..akhirnye berjaya gk buat header gude widdlytinks tu yerk. dh lagi maju dr saye nih..hehe..nk try gakla buat header baru..bg mood blog segar sket..

nway, cntik dh 'rumah maya' baru ni. tk sabar nk tgk gmbar raya sha sekeluarga plak..=)

adda said...

have fun

My Honey BB_Bravo Oscar said...

hi Dear mamamama Mamy SHA...

SELAMAT SEMLAMAT HARI RAYA!!! :D

huhu... where my Ketupat & rendang... yum yum!! haha.. mamy sha u know i can sing very well THE WHOLE SONG of SUASANA HARI RAYA (memorize)

Rasalah ketupat ini... dengan rendangnya sekali... silalah rasa kuihku.. pilihlah yang mana satu... hai di hari begini.. kita menjamu selera... kita bermaaf-maafan... di suasana hari raya... :p

THIS IS the song i love the most on RAYA MOOD.. heheh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...