"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, November 19, 2009

Happy 4th Anniversary..


Pada hari ini, pada tarikh ini dan pada jam ini 4 tahun lalu mama & abah bersatu setelah lebih 6 tahun bercinta, 1 tahun setengah bertunang..





abah semasa selesai akad nikah. actually abah kata dia menggigil masa doa dibaca, sebab tu la abah buat tangan dia macam tu. takut orang perasan katanya...




upacara batal air sembahyang..




malam berinai



gambar-gambar bersanding






ini cenderahati untuk tetamu






kad jemputan perkahwinan kami





ini gambar perkahwinan kami berempat sebab mama bersanding sekali dengan adik mama yang sorang tu


Sayang.. I love you so much..Happy 4th Anniversary..




6 comments:

Riena @ MamaAneesa said...

Happy 4th Anniversary Mama Tina dan Pasangan..semoga berbahagia dan kekal hingga keakhir hayat.....happt selalu :)

lily azliyana @ mama zara said...

Waahhh..dah 4 tahun yerk. Happy 4th Anniversary for Sha n hubby yerk..smoga dimurahkan rzki n happy2 selalu. bile nak bagi Tina adik nih..hehe..

Qistina's Mama n Abah said...

Thanks Riena..

Lily - Huhuhu...soalan cepuemas tu lily..anyway thanks ye

Dilla Ady said...

Kak Noi,

Selamat Ulang tahun Perkahwinan yang ke 4 ye..kejapnya masa berlalu kan..tina pun da dua tahun..

Dilla doakan perkahwinan akak dan abg icam kekal selamanya..cepat2 bagi tina adik ye..

Mummy Gwen said...

Happy 4th Anniversary to YOu and Your Hubby!!

Sarah's Daddy and Mommy said...

Happy 4th anniversary to you.

You looked great in the pic.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...