"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, February 10, 2010

3 More Star Letter

Mama terima naskhah Drypers Parenting Circle beberapa hari lalu. Dengan kadar cepat bukak dan tengok...wahahaha...alhamdulillah...dapat 3 lagi star letter. Dan tadi tengahari org SCA dah call confirmkan saiz diaper Tina buat kesekian kalinya. Dia macam dah kenal sgt kat mama...salah satu nama yang selalu dapat star letter... Fuh!! syoknya.. Ni yang buat mama nak senyum je ni.

Tina..Drypers & Drypantz free lagi!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...