"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, February 9, 2010

Warm Up Entry..

Bersama permata hati mama yang kian hari kian nakal..manja dan menghiburkan. Dah semakin jelas percakapannya. Tengoklah aksinya yang mencuit hati!

pandainya buat aksi manja...



Mama sayang Tina tau!



Kalau dapat keluar je..panjanglah langkah dia. Kita ajak main kat porch..dia dah sampai kat koi pond yg dalam construction..




Alahai anak dara comel... geram mama tengok aksi dia tau...

2 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

alahai..cumeinye tina ngan pelbagai aksi..dh pndai posing la die..=D

sha mcm mane skang..ade kurang sket ke rase fobia tuh..hope sha dh kuat semangat skang ye..

Dilla Ady said...

eh eh..cantiknye beskal tina tuh..tomel la..

seronotnye dapat tgk perkembangan anak dari hari ke hari kan kak..dilla slalu miss acha's improvement..

tau pun bile dia da pandai..da lama wat sesuatu tuh baru la dilla tau..hmmmm... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...