"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    8 years ago

Tuesday, March 23, 2010

Beautiful Blogger Award..

Saja jalan-jalan kat blog sue ..sebab tengok tajuk post terbaru dia ialah 'beautiful blogger award' ..hmmm... so nak jugak la tengok apanya beautiful blogger award tu.. tup-tup rupanya ditag oleh sue..untuk award ini...time kasih sue.. cantik ke saya nih..hihihi...

Award ni perlu dipasskan kepada 15 org cantik yang lain.. hmm .. banyak tau 15 orang tuh. Ada ke mama 15 orang dalam bloglist? Dan inilah dia 15 orang yang cantik tu..sila la tepek award ni dengan bangganya diblog anda ye..


Okeh..sudah siap pilihanraya..sekarang mama kena tulis 7 perkara tentang diri mama pulak ye..

1. seorang SAHM (stay at home mom) yang tak berapa pandai memasak tapi demi org tercinta..masak jugak!
2. Teringin sangat nak buat sesuatu @ belajar sesuatu untuk menambah pengetahuan & kemahiran..contohnya buat & hias cake ke.. belajar folk art ke..
3. Suka dengan buku..apa-apa buku pun lah. Latest.. tengah giler dengan majalah laman impiana...pergh..teringin nak cipta laman tersendiri..
4. Cuma ada 2 adik beradik sahaja..sikit kan..
5. Suka online..bukak facebook.. kan skarang tengah musim main farmville & cafe world..
6. Teringin nak ada lappy sendiri...eceh..macam la wat business gaban..
7. Tekanan darah agak rendah..memang sejak azali..

Okeh okeh..yahoo..siap dah..

2 comments:

Diamilikku said...

gud sha..hehhehehe..kita semua cantik dengan keistimewaan sendiri...kan kan kan

Anonymous said...

Thanks for the award, Sha! U are beautiful too ;) Siti baru perasan ada tag ni. Akan ku tepek award ni di blog hehe.

Takpe kalau tak pandai masak, asalkan bersih dah ikhlas utk family. Yg tak sedap pon boleh jd sedap kalau mak/isteri sendiri yg masak betul tak? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...