"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, April 9, 2010

Arrrghhh.....Blackout!!

Tengah-tengah syok ber-blog walking..tiba-tiba "pup" gelap gelita. Alahai..lemahnya... mama kejut abah yang tak sedar. Mamai pulak abah ni.. patutnya cari torch light dulu..ni tak..sibuk idupkan emergency light dgn bantuan lampu hp.. ek elleh..abah..abah..

Waktu abah sibuk tengok pump ikan dia kat luar..mama sibuk mengipas anak dara sorang nih. Berpeluh-peluh..meleleh-leleh..basah-basah baju dia.. ui mak ai..lenguh gak tangan mengipas hampir stengah jam.

Abah keluar nak balik umah mak dia ambik pam ikan.. rasanya baru masuk kereta..hahaha...lampu pun idup semula..alhamdulillah... mama terus lompat idupkan kipas.. lenalah kembali anak daraku. Abah.. sibuk menggodek emergency lamp dia yg tak mau nak nyala tadi..hahaha..dah ada elektrik ni..idup pulak la dia..kuang kuang kuang...

Hai... mama pun menyambung blogwalking...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...