"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, June 26, 2010

Musim... Musim..

Bila tiba je musim hujan..maka tiba samalah musim demam, selsema & batuk. Anak-anak kakak ipar mama dah selsema & batuk2 seminggu lepas lagi. Sampai la ni belum baik. Then semalam Tina pulak dah batuk & malamnya selsema..hingus dah keluar. Malam semalam tido dah ada bunyi dari hidung dia, so mama dah start bagi ubat alahan.. harap tak berpanjanganlah..

Bukan apa..kesian sangat la kalau dia batuk..tu pun dari bangun pagi tadi asyik bergolek-golek je kat atas comforter.. badan sakit agaknya. Pegi sana baring.. gi sini baring.. risau mama. Sebab Tina kalau tak betul2 demam, dia takkan baring2 macam ni..

Stok ubat ada lagi..tengok lah, kalau perlu kena la jugak gi klinik nnt.. sian anak mama



6 comments:

jiHAN said...

adik aisya pon demamla kakak tina =)

MeRy said...

Hope Tina is doing Fine..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

get well soon tina...
memang musim sha...ramai budak2 kecik demam sekarang...

Sha@Mama Tina said...

Jihan - La.. yeke aisya demam? memang musim la.. klinik penuh jek tengok..

Sha@Mama Tina said...

Mery - Hopefully she recover fast.. pity her

Sha@Mama Tina said...

Ibu Damia - Ye la ayu.. aleesya pun demam jugak kan.. musim la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...