"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Sunday, June 20, 2010

Sudah Kembali..

Pergh..!! punyalah lama mama meninggalkan alam siber ni. Almaklumlahkan dengan keadaan sedang mengandung macam ni, ditambah oleh tekak yang taknak bekerjasama dengan makanan dan bau. Mama decide balik rumah mak mama. Bukan sekejap tau..seminggu mama & Tina kat sana. Sekurang-kurangnya dapatlah melayan tekak yang ntah apa2 nih..

So, semalam malam baru sampai JB semula. Tak larat nak meng'online'kan diri sebab terlalu letih dengan perjalanan. Mama baring dulu..tina abah dia uruskan. Dengan mandi, pakai baju, susu.. bila mama sedar dia masuk baring sebelah mama.. sekejap tu dah tido dah..

Mintak2 lepas ni mama dah tak terlalu malas nak online lah ye. Kesian blog tak berupdate. Dan mama sebenarnya bercadang nak ganti puasa tahun lepas. Mintak doa diizinkan tuhan lah niat mama nih. Tak tau lagi boleh ke tidak..kena cuba dulu..

Jumpa lagi nanti ye!

4 comments:

MeRy said...

welcome back Home..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

selamat pulang...dan berupdate kembali

Dilla Ady said...

patut la lame tak hapdate..

slamat berblogging balik ye kak..jaga kesihatan bebaik..

lily azliyana @ mama zara said...

Harap2 sha dah semakin ok lah yek..nanti klu lame tk update blog rindu plak nk tgk gmbar2 tina..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...