"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, June 24, 2010

Wajah Baru ~ Tagline pun Baru :)

Takde pape..
saja je nak me'refresh'kan minda & pemandangan yang suram
dengan warna hitam yang misteri
Buat gambar header baru jugak
sedondon dengan background
tak ada keje sebenarnya
hehehe...

2 comments:

mamalieyna said...

background itam ke?..pndangan eina putih je ni..huhu..

Sha@Mama Tina said...

ha? ye ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...