"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, August 31, 2010

Kibarkan ..




SELAMAT MENYAMBUT
HARI KEMERDEKAAN
KE-53


org johor haruslah kibarkan bendera negeri johor jugak kan..
Kat gate rumah pun abah ada kibarkan bendera2 ni jugak. sampaikan org skynet yang datang hantar barang kata..
" semangat betul kak"


Mama tau la rumah mama dah macam kedutaan je rupanya kan tapi ada mama kesah? hehehe

Bersama-samalah kita memerdekakan diri kita..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...