"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, August 3, 2010

Sejuk Perut Mengandungkan Dia..




Tengoklah aksi-aksi sicomel mama nih.. lepas main lappy..tolong mama kat dapur pulak tu! Aih..aih..rajin sungguh la. Tina ni sebenarnya sangat suka kacau bakul bawang mama. Dia suka sangat kopek kulit-kulit bawang sekelian. Sampai hitam-hitam tangan..

Tengoklah tu..khusyuk kan! Kalau kita kacau sket jek.. mula la dia menjerit.. "tak mo la mama" hehehe..mama suka..

Mintak maaf la..nak jugak enterframekan dapur mama yang sekangkang kera tu..hihihi... takpelah.. mama bangga dengan rumah mama kan.. :)

Hmm..comel tak rupa dia kopek bawang?

3 comments:

@>--ummi zahra--<@ said...

alahai..rajin nya tina..

jiHAN said...

cumils.. lama tak jumpe..huh

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

anak pompuan..wajib tolong mak kat dapur laaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...