"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, September 25, 2010

39.68 Darjah Celcius

Update terkini demam abah Tina

Pagi tadi nampaknya dah kebah panasnya..tup-tup tengahari tadi panas naik balik. Mama lap dengan kain basah & check suhu..ohoho..39.68 weh!

Sambil-sambil rebus barli, mama suh abah minum air panas suam & habiskan air kelapa dulu.. tengok macam mana malam ni..kalau tak ok kena bawak jumpa doktor jugak la balik semula ni..

Aduhai..risaunya...

1 comment:

MeRy said...

Does he shows other symptoms like headache,flu ,cough?...
it is best to seek for medical advices,coz fever can lead to other sickness like dengue,etc...
Get a proper checkup,so that will know the result asap.
Hope ur hubby will recover soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...