"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, September 24, 2010

Abah Demam!!!

Haih..abah demam. suhu panas dia 39.28 darjah celcius tau..panas giler. Terus mintak MIL mama hantar dia pegi klinik sebab balik skolah jek muka abah dah merah padam kepanasan.

Dokte kata abah kena hujan. Mintak seorang makcik buatkan air penawar pun makcik tu kata kena hujan panas & abah tak terus mandi. Memang abah ada kena hujan pun balik sekolah. Mama suh dia mandi dia takmo..lambat2 sampai la petang..tu la dia..degil..

Bila ada yang demam macam ni..kita jugak yang tak senang duduk kan..biasalah..isteri & ibu. Harap2 cepatlah abah sembuh..

2 comments:

MeRy said...

Hope ur hubby will recover soon..

lily azliyana @ mama zara said...

smoga ayah tina cepat sihat..org lelaki ni jarang demam..tp skali demam mesti melepek jek kan..kesiann....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...