"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, September 18, 2010

Buffered Earning Yang Pertama!!!

Masa sebelum cuti raya..tengok menda ni takde..







Yelah kan..selama ni hanya tengok jek orang-orang lain post pasal diorang dapat BE nih. Mama tumpang gembira je la..sendiri punya masih 'zero BE'

Sekali tergerak hati nak check pagi buta nih..eh..mama pun dapat la..

Hehehe...so takdela mama jeles lagi..sebab mama pun dah dapat..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...