"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, September 1, 2010

Contest - Memek Muka Si Manja


Mama nak join contest dari Ibu Akil nih.. specially invited by Mama Najla..TQ lord..
Rasanya semua requirement mama dah ikut
dan ini

v
v
v
v
v
v
v
dipersembahkan..gambar contest mama..





Nama Anak : Nur Ain Qistina Binti Mohd Noor Hisham
Umur Anak : 2 Tahun 10 Bulan
(gambar diambil semasa anak berumur 7 bulan)

Boleh ye Ibu penganjur? Tak kisahkan umur berapa masa amik gambarnya..

JOM JOIN..KLIK SINI

8 comments:

Zaidah said...

good luck

mamalieyna said...

comelnye..hikhik..good luck! ^_^

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Salam dear..
Dah terjah.. Syarat semua cukup.. Picca dah amik.. Gud luck dear.. ;o)

'NuReeN' said...

gd luck.. :)
knapa 2??? cumell la qistina..

Sha@Mama Tina said...

Zai - tq..moga2 ada luck la wat muka camtu..hehehe

Sha@Mama Tina said...

Mamalieyna - godd luck jugak utk arif!

Sha@Mama Tina said...

Ibu Akil - thanks sbb dtg menerjah.. :)

Sha@Mama Tina said...

Nureen - hehe..ntah dia mmg suka wat muka camni masa kecik2..kalau tgk kita nak amik gambar dia je mula la dia wat muka..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...