"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Sunday, September 26, 2010

Hmmm... Segarnya Mata..

Hehe..dalam kerisauan melihatkan abah yang demam tak baik-baik nih..mama teringat pulak yang dilaman depan bilik ada pemandangan yang cantik..segar & berwarna warni. Terus snap 2 keping gambar untuk dikongsikan dengan kawan-kawan sekelian..

Sekurang-kurangnya takdelah cerita pasal demam je ye tak.. Ha..cakap pasal demam ni, mama pun rasa macam nak demam dah dek menjaga abah demam tak baik-baik ni..risau..

Jom join layan gambar.. segar sket mata ni..


4 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

segar bugar bunga2 sha...mmg menyegarkan mata memandang..=D

idah @mama izzya said...

erm rajinnyer bercucuk tanam bunga bungaan..segar mata memandang..

Sha@Mama Tina said...

Lily - hihihi...segarkan..seronok tengok

Sha@Mama Tina said...

izzah @ mama Izzya - tanam sikit2..untuk menjamu mata..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...