"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, September 4, 2010

Jalan-Jalan Tengah Malam..Eh..Awal Pagi La..

Ha..lepas berbuka kat rumah MIL semalam, abah konon-kono nak mencari mentol & peralatan lampu untuk dipasang kat rumah MIL yang kat kampung. So, pukul 10 kot camtu kami keluar ke kedai dekat-dekat Tun Aminah je untuk tengok2 tapi banyak kedai dah tutup. So, kami teruslah menghala balik ke mutiara rini. Singgah kat kedai RM2 yang kat depan taman. Abah survey-survey harga barang.Pastu abah ajak jalan-jalan tau..ke Tesco..sebab Tesco kan tutup pukul 1 pagi weekend..

Balik rumah salinkan baju Tina yang basah peluh..buat susu dan ambil botol air..mama salin t-shirt pastu terus ke Tesco.. Sampai Tesco dalam pukul 11.20mlm..hehehe..tak ramai orang pun..aman jek jalan-jalan waktu macam ni. yang ramainya pekerja tengah susun-susun barang.

Lama jugak kami jalan-jalan.. oh ye..beli minyak masak sekali..asyik terlupa je nak beli. Yang kat rumah dah tinggal sikit sangat dah. Nk goreng ayam sekali lagi pun tak lepas.

Lepas bayar kami terus balik..masuk je rumah mama tengok jam dah pukul 1 pagi..hehehe.. tak lama lepas tu Tina dah tertidur dah penat agaknya..hehehe...

4 comments:

Lelord said...

huhuhu x sabor aku nak jenjalan malam2 kat melaka

Diamilikku said...

kalau tak ramai org memang seronok jalan2...saya cukup rimas bawak anak2 tapi manusia punya ramai..kesian kat diorang....

Sha@Mama Tina said...

Jalan lord jgn tak jalan..hehehe...jom merewang!

Sha@Mama Tina said...

Sue - memang sue..sha pun sama dah lah tina ni jenis yg tak mo dok dlm trolley..susah kang kot dia lari sana-sini..uiskh..takut ilang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...