"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, September 17, 2010

Kesan Tragedi Sehari Sebelum Raya..




Macam nilah teruknya keadaan hidung Tina pada hari raya pertama.. lebam dibatang hidung & merah kehitaman melelas di hujung hidung..kesian sangat

Mujur Tina tak meragam. Kemana sahaja kami beraya..semua bertanya tentang hidungnya yang nampak sangat teruk..

tapi takpe..anak mama & abah tetap comel & cute kan..

4 comments:

mamalieyna said...

kesiannye Tina...huhu..nk buat camna kan, malang tak berbau! ishh..seb baik Tina tak meragam..kalau tak dgn mak2 tak dpt beraya..huhuh..

*selamat hari raya!

mummy_ayu said...

ala sian dia...tak pe sikit jer..kuat kan??

Sha@Mama Tina said...

Betul la Mamalieyna..kalau tak..memang miserable la raya tahun ni..sib baek Tina baik jek..kan Tina kan.. :)

Sha@Mama Tina said...

Kuat tak kuat la Mumy Ayu.. pijar gak menangis.. sian betul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...