"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Monday, September 6, 2010

Laman Belakang.. Batch Terkini





Ini semua gambar-gambar batch terkini projek menanam sawi dihalaman belakang. Subur & sihat menghijau nampaknya. Cuma serangan siput pergh..tension..tak terkawal langsung. Ini sikit je..sebenarnya banyak lagi yang dah 'terkorban' jadi santapan siput. Biarlah..dah rezeki dia nak buat camner..

Dan sahur pagi tadi mama ambil 3 pokok untuk ditumis buat hidangan. Cukuplah..makan berdua je kan. Pokok sawi ni masih kecik tapi sebab nak balik umah mak mama..bimbang bila balik dah tak dapat tengok pokok sawi ni lagi.. siput makan..

Hmm..hijau-hijau kan..sungguh... sayang sangat nak ambik.. :)

2 comments:

Diamilikku said...

mesti sedap kan sahur..sayur freshh dari kebun...hehehhehe..tina sangat rajin..saya jeles..huhuhu :)

Sha@Mama Tina said...

Sue - jom la menanam.. nnt sue ada masa try..hilang penat tgk sayuran menghijau utk lauk anak-anak.. bebas kimia.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...