"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, September 17, 2010

Tragedi Sehari Sebelum Raya..



Inilah yang mama kata tadi..tragedi sehari sebelum raya..

Pagi 9hb .. sebelum bertolak ke kampung parit baru, pontian.. kaki Tina tersandung comforter dan jatuh tersembam kearah sofa. Pijar dia menangis. Bila mama tengok, rupanya batang hidung dia terhentak pada kayu frame sofa & hujung hidung melecet teruk tergeser pada kusyen sofa tu. Kejadian berlaku kat rumah mummy azie..kakak abah

Pada masa tu mama panik jugak. Mujur tak ada darah yang keluar..cuma bintik2 darah dibawah kulit hidung. Aduhai.. lama jugak dia menangis..kesian betul

Masa gambar ni mama ambil, batang hidung yang terhantuk tu belum bengkak lebam lagi..

6 comments:

Lelord said...

adehhhh sakit ooo....
najlaa lak ritu sblm balik mesia kat tersungkur kat mall sompek sket gg

MeRy said...

Poor girl...hope she is doing fine.

mummy_ayu said...

ala siannya..nasib sikit jer...
apa pun semoga cepat sembuh..

Sha@Mama Tina said...

Adeh..memang sakit lord..idung tu..sian tul anak aku. eh aku ada baca pasal gigi naja tu..alahai..tak cun da la ek.. hahaha

Sha@Mama Tina said...

Mery- Thanks a lot for your concern

Sha@Mama Tina said...

Time kasih mumy ayu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...