"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, October 21, 2010

Happy 3rd Birthday Nur Ain Qistina






3 Tahun dah pun berlalu.. pada tarikh ini, jam 1:10 tngahari .. 3 tahun yang lalu mama baru je lahirkan Tina. Masih ingat lagi suasananya.. cemasnya.. dan kegembiraan yang mama rasa bila tengok Tina pertama kali.. bahagia sangat sayang..

you are a big girl now.. patutnya mama dah kasi Tina adik dah..tapi tuhan kata Tina masih belum boleh ada adik lagi..so mama & abah ada Tina je la kan..

Mama nak Tina sihat selalu. Mama tak mau tengok Tina sakit. Rajin-rajin belajar.. jadi anak yang solehah. Yang menyejukkan mata & hati mama & abah ye sayang

Mama & abah usahakan agar dapat berikan yang terbaik untuk Tina & kami juga doakan Tina dapat segala yang terbaik dalam hidup.

Banyak sangat yang mama nak tulis..nak cakap.. tapi airmata mama turun lebih banyak la sayang. Sebab mama sangat bersyukur yang mama ada Tina sebagai anak mama yang comel..yang cantik..yang baik dan selalu buat mama bahagia.

Mama & abah mintak maaf kalau ada benda yang kami belum dapat beri buat Tina ye.. nanti mama & abah usahakan ye sayang..

Bila mama marah..abah marah sebab apa? sebab mama & abah sayangkan Tina. sayang sangat-sangat tau..

Mama rasa tak de perkataan yang paling canggih nak bayangkan..betapa mama & abah sayang..sayang...sayangggg...sangat-sangat kat Tina
we love u so much
Tak ada apa yang lebih penting dari itu

Dan..kalaulah Tina faham apa yg ada dlm hati mama & abah
hanya kasih & sayang untuk
NUR AIN QISTINA BINTI MOHD NOOR HISHAM
~buah hati kami~

coretan hati seorang mama & abah

6 comments:

Mamamya said...

happy birthday tina......semoga m'jadi anak yg solehah...amin.

Diamilikku said...

best baca entry yang lahir dari hati ni...macam ternampak anak depan mata..dan kita bercakap dengan dia....

selamat ulang tahun tina...

mummy_ayu said...

touching tu entry nie...
happy 3rd birthday to tina...!!!

MeRy said...

Happy B'day to Tina!!

Dilla Ady said...

hepi 3rd bufday sweet tina...jadi anak yg baik okay darlin'?

terharu bace entri nih kak...

MommyAngel said...

Happy Birthday to you Tina!! Oh my, can't believe that you have turn 3 so soon :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...