"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, October 13, 2010

Happy Lah Dia..Yang Diidam-idamkan Dah Tiba..




Tengoklah betapa happynya dia bila tau yang posmen hantar tu adalah comforter DORA THE XPLORER.. tak sabar-sabar nak bukak dah..

Hehehe... cantik kan selimut baru Tina..

3 comments:

MeRy said...

Nice comforter.

lily azliyana @ mama zara said...

wah..tina peminat dora ek..cantek comforter nih..cam Zara, die tk suke berselimut..habes kena tendang2 selimut tu klu dipakaikan..so memalam kena pndai2 adjust suhu ekon or kipas utk die bia tak sejuk sgt..heheh

Diamilikku said...

alesha pun sama mcm zara jugak..hehehehhe..tak suka selimut..memang tendang2 habis ahhh...aisy pun ah berjangkit peel kakak tak nak berselimut..tapi malam2 nak berpeluk pulak...suka nor tido celah keti ummi depa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...