"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, October 2, 2010

Kat Fb aritu mama ada cerita pasal nih. Ha..pasal abah masakkan mama Blackpepper Mushroom Gravy. Tak tau apasal mama sangat antoo makan menda nih. Sangat teruja & suka. Tapi hanya hasil air tangan abah.. menepati citarasa mama..

Mama merengek kat abah suruh buatkan gravy tuh so abah pun bertungkus lumus la kat dapur untuk isteri tercinta dia ni.. bukan sikit tau..sekuali besar mama suruh abah buat. Hehehe..kuali besar kat rumah mama ni mungkin kuali kecik kat sesetengah rumah kot :)

So, inilah dia gambar gravy tu atas dapur..dalam kuali..tengah menggelegak lagi ha..fuhh...cair air liur..


sedang menggelegak..




Bila dah tambah mushroom...fuhh.




Tina makan dengan berseleranya...siap dengan rotinya sekali tu..



tengok dia posing..sudu kosong je dia tunjuk. Belum sempat snap gambar..gravy dah masuk mulut..dekat 3 ke 4 kali..ahh.. malas dah nak snap lagi..hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...