"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, November 19, 2010

Hehehe... Suka Tengok Ni..



Actually I just love to eyeing this 2 kids.. Tina & sepupunya kimi main PS2. Lagak gayanya macam sangat pandai ye puan-puan.. sibuk betul masa abang2 main..melalak2 nak main jugak.

So, bila abang2 berhenti sembahyang..maka sikecik berdua ni dikasi peluang main. Game ultraman tau! hehehe..dorang sendiri request.

Hmm...anak2 zaman sekarang kan..macam2 jek pandainya..tak padan kecik!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...