"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, January 1, 2011

Apa Masalah Dia Nih?

Bukan citarasa malaysia..bukan bukan.. haih entahlah..dah 2 bulan berturut2 ni mama rasa lain macam. Lepas je 'temanku' yang baik..karib tu balik..(haih..teman bulanan tau) seminggu dua selepas tu mesti badan akan rasa sakitsana sini..seluruhnya plak tu. Selera hilang.. perut sakit..terasa ada 'rama-rama' terbang kat dalam..

Selalu terfikir...mama salah makan ke? Dah la anginnya terasa puting beliung kat dalam perut..aduhai..ntah apa lagi nak mama makan biar terasa selesa. Kesimpulannya..memang tak berada dalam keselesaan langsung

Nak kata 'teman baikku' itu nak singgah lagi..aik? bukan baru singgah seminggu dua lepas ke?
wohoho..mama confuse nih..
kalau korang2 pernah kena macam ni
atau
tau apa nak dibuat bila kena situasi macam ni..
bagitau lah mama..
Macam2 dah mama telan..
tapi bulan ni pun kena jugak macam ni..
confuse..confuse..
apa masalahnya nih?
Sape tau..?
angkat tangan..taip komen sket..
tq..
:)

3 comments:

Diamilikku said...

su dah lama rasa sha..rasa mcm angin penuh perut..badan rasa lemah2...sakit sana sini...ari2 pun rasa menyucuk2..nak kata period idak...sampaikan penah terfikir cakap kat hubby...kena santau angin kot..huhuhuhu..begitu negatif sekali..nak jumpa doktor takuttttttt

Sha@Mama Tina said...

tau takpe..kang jumpa dokte macam2 pulak diagnosisnya..lg la cuak..kdg2 ok..kdg2 jadi..sejak2 gugur aritu la yg jd mcm ni..hormon tak stabil agaknya kot? wallahuaklam

mekchu said...

dah try gaviscon? so far kalo rasa mcm tu, telah gaviscon tu aje.. boleh cuba & get well soon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...