"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, January 12, 2011

Lans Koperal Nur Ain Qistina? Eh..Macam Nama Tina je..

Betul..mama jumpa Lans Koperal nama sama dengan Tina..masa cuti-cuti Mesia hujung tahun..tak caya?
Tengok gambar ni..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Ha..ni..
sama tak?



uiskh..cute sungguh la.. Pakai baju uniform adik mama ni..ada hati la nak jadi polis kot satu hari nanti..insya'Allah sayang..




personally..mama suka sangat gambar pakai topi polis nih.. :)


another one..




ini anak saudara mama..anak dara adik mama..nama Nurul Ain Zulaikha. Tua setahun dari Tina




itu je nak kongsi kat entri kali nih..hehe..

3 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

alahaiiiii...sweet sungguh Tina pakai topi polis tuh..suke tgk muka die yg cheeky..=D

Lelord said...

hehhehehe terkezut aku..igt mmg ade

Diamilikku said...

hahahahhaha...pandai mam atina buat surprise..memang ingat betul2 dah tadi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...