"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Sunday, January 9, 2011

Sayang ke Sunsweet ke Kurma Ni?

Lately nih Tina jadi suka nak makan kurma & sunsweet prune tapi dok asyik salah sebut jek. Pegang sunsweet tapi sebut kurma..
2 ke 3 hari lepas sibuk sunsweet dia dah habis stok. Tak sabar2 tunggu abah balik. Abah balik je terus report..
"abah..kita beli sunsweet kakak ye sayang.."
aduhai..
sayang dia tu yang tak tahan ...>>> ayat memujuk dia la kot
sikit2 sayang..apa2 ayat pun hujung dia akan tambah sayang

Dia mengajuk cakap mama la tu.
Kalau mama geram akan cakap mcm tu..hujung dia letak perkataan sayang
Padahal..mode geram!

Anyway..mama suka Tina sukakan sunsweet..
Layan gambar duta kecil sunsweet mama ni ye..


2 comments:

Diamilikku said...

alesha pun sama suka mengajuk..kenapa sayang....nak buat apa tu sayang...nak pi mana sayang...suka guna perkataan sayang kat belakang...lepas tu qolqollah dia lagi dalam pulak bila sebut sayang....hahahahhahaha :)

MeRy said...

Sunsweet..my family favo snacks.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...