"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, January 12, 2011

Setelah Sakit Tengkuk Beberapa Hari..Siap Juga Akhirnya..

Sebelum korang tengok hasil jahitan mama ni..mama nak bagitau
mama bukannya nak menunjuk
tak niat nak riak dengan bakat yg kecil ni
mama tau mama cetek ilmu menjahit manik ni
tapi mama bangga dapat menyiapkan jahitan manik ni
khas buat MIL mama..Puan Zainab yang sangat memberi kepercayaan

MIL mama kata
tak mahu yang sarat barat
tak mahu yang mengelip-ngelip
jadi
ini yang terhasil
lagipun
ini je yang mampu mama buat

Masa mama serahkan semula bajunya
MIL mama sangat suka..
bila suruh cuba..
terus sarung baju tu
Alhamdulillah..MIL mama gembira dengan jahitan mama
mama pun gembira dapat menggembirakan dia
Thanks Mak..

Korang jangan gelak eh..tengok je tau..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
TADA!!



komen-komen bernas dialu-alukan
komen tak bernas tu boleh tapi jangan mematahkan semangat la..
tq..

6 comments:

MommyAngel said...

wah .... nice leh!! you are talented Sha! I can't do that at all .... no talent :P

lily azliyana @ mama zara said...

Dah ok sangat2 ni sha..dpd kite yg langsung takde bakat menjahit ni kan..huhu

Diamilikku said...

okaylah tu sya...su nih langsung tak reti menjahit manik atau baju sekali pun...su kagum ngan sya...boleh bercucuk tanam...menjahit...memang talented

Sha@Mama Tina said...

Caroline..hehe thanks. Its just only that I can do to cheer her..not talented also can do this leh..

Sha@Mama Tina said...

Lily..thanks. Abah Tina pun cakap mcm tu.Sha tak pandai lg nak buat yg combine2 dgn labuci la..batu la..ni je yang pandainya..hehe. Takpe..sok2 sha cuba2 buat yg lain plak.. :)

Sha@Mama Tina said...

Ala sue.. sue ibu berkerjaya. Takkan sama dengan sha kan..sha rasa kalau sue dok umah mcm sha pun sue boleh buat.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...