"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, January 25, 2011

Task Ke-2 Telah Selesai..Alhamdulillah

Syukur.. kerja-kerja beading baju kakak ipar mama telah pun selesai. Dan tadi dah diserahkan pun pada tuan punya baju.

Dengan tajuk 'uniform kerja' mama tak boleh lah buat dia jadi macam 'baju raya' atas permintaan tuan punya baju sendiri. Just simple tapi cantik katanya..gitulah lebih kurang

Alhamdulillah tuan punya baju gembira dengan hasilnya. :) mama sebenarnya sebelum tu 'seram' gak nak dengar komen dia kan..almaklumlah..beginner beading jek..
tapi bila dia dah tengok..dia suka..fuh..lega..

Ok lah..ni gambar-gambar hasil beading mama yang tak seberapa tu.. tak lah grand pun..ala..korang tengok je la eh.. :)



(1)




(2)

Gambar (1) & (2) adalah lengan baju kurung..leher takmo katanya sebab bukannya nampak pun..pakai tudung..





(3)




(4)




(5)

Gambar (3) (4) & (5) adalah baju kebaya. Mama buat deading kat depan baju & lengan. Hehe tuan punya baju kata..dah tak payah beli brooch lagi dah sebab beading dia dah cantik macam brooch..hmmm... sukanya mama..

Alhamdulillah la mereka suka..nanti nak beading lagi boleh la hantar kat mama.. :)

4 comments:

Lelord said...

cayalah..terer jek ko buat along. tgn ku x berseni

lily azliyana @ mama zara said...

wah..best2x..makin byk buat beading, mesti makin improve kan sha..=)

Sha@Mama Tina said...

Lord .. alhamdulillah ramai yang kata mcm tu. beading aku makin improve..tu yg aku terfikir nak gi kelas beading ni hihihi...semangat utk mempertingkatkan kemahiran diri.. :)

Sha@Mama Tina said...

LIly - hehe.. macam tu la kot. Lagipun beading ni makin lama makin 'vogue' jek teknik dia..

sikit2 dulu la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...