"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, February 10, 2011

Terkini Di Laman Belakang



Entry kali ni tak yah citer-citer lah ek..
layan gambar jek..

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

salam..
kata orang dulu2 kalau kita boleh menanam..maksudnya tangan kita sejuk...

tahniah, nanti dah senang nak masak if kurang bahan2...tak payah pi kedai..

ayu suka menanam gak, tapi akhir2 ni tanaman agak tengendala...maklumlah..sibuk di citarasa rinduan

Sha@Mama Tina said...

A'ah kan Ayu..ada gak dengar org tua2 ckp mcm tu. Betullah agaknya..hehe

Mana yang agak2 sesuai ditanam tu sha tanam jek. Tanah laman ada besar..tak dimanfaatkan terasa rugi pulak. Takkanlah nak masak maggi pun nak kena gi kedai beli sebiji dua..hehe

ala..nanti free2 boleh la ayu kembali menanam kan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...