"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, March 23, 2011

Barulah Nampak Tak Pelik Kan?


Apa yang tak pelik?

Pisang tu la..

aritu nampak macam sangat unik kan

tapi hari ini dah nampak seperti pisang normal

Huhu..tak sabar nak makan pisang ni..

:)

2 comments:

dieya said...

goreng pun sodappp!
teringat dessert goreng pisang curah honey makan ngan vanilla ice cream kat madam kwan's.. oh sedapnya!

Sha@Mama Tina said...

oih..bunyi dia pun sodap je dieya..ni yang terasa nak jugak ni.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...