"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Monday, March 28, 2011

Lamanya Tak Makan Pizzahut..

Biarlah gambar je yang bercerita.. :)















Setengah tahun ada rasanya tak makan pizza..
sesekali makan..
huhu..terasa rindunya!

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat malam....
rindu nak BW..
terima kaish atas doa dan ucapan pada ayu sklrg..alhamdullilah abah semakin sihat

PS: geram melihat telatah si tina..dgn rambutnya..alahai............cute...nanti nak cari pizza gak lah...

Sari Yusa Ibrahim said...

a'ahlah... lama juga tak makan pizza, ni rasa teringin pulak... huhuhu

dieya said...

betul laa.. lama tak mkn pizza hut.. balik2 dok order domino's jek coz selalu dpt kupon diskaun.
sampai dah lupa rasa pizza hut cemana.. boleh?

Sha@Mama Tina said...

Ayu - yela..rindu nak tgk komen2 ayu utk Tina..hihi..jom..jom pizza!

Sha@Mama Tina said...

SYI - ada pizza baru..banyak cheese..Tina suka!

Sha@Mama Tina said...

Dieya - hoho..dulu waktu husband keje dominos mmg asyik makan dominos jek la..free kan..

sesekali ingin juga tukar selera plak..

Lupa rasa pizzahut? yang penting lain dr rasa dominos kot..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...