"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, April 5, 2011

Candid Fitting Room!

Hehehe..fitting seluar jeans kat Tina jek la korang

Almaklumlah anak dara sorang ni kan dah kusmangat badan dia

seluar2 jeans dalam simpanan dah sedang2 elok jek

ada yang dah ketat pinggang dia pun

setiap kali pakai mesti merah2 pinggang anak dara mama

so balik kota aritu kitaorg pusing kedai cari seluar jeans murah utk dia

nasib baik ada..





sempat gak dia mengheret sehelai t-shirt toy story

mama sempat sambarkan dia sepasang selipar murah

sorry, selipar lupa nak ambil gambar



Haish..anak2 tengah nak membesar ni

kadang2 baju2 tak puas pakai lagi dah tak muat

so mama ambik pelajaran dari sana

jangan tamak beli baju seluar dia!!

3 comments:

LilyAzliyana@MamaZaraZareef said...

hehe..dulu kite pernah addicted gak belikan baju2 zara mase die belum 1 yr..pastu byk baju yg sekali 2 pakai dh sempit..trosss rase insaf nak beli baju byk2 sgt..hehehe

skang nih die dh pndai pilih bj sndiri plak..kdg2 tu mama yg sibuk nk belikan baju baru, die yg kata 'tak payahla mama'..good girl btol..=p

CuppyCakeMommy said...

Hi mommy,
Do cekidout my blog for educational toys for your kids.
http://smart-intelligent-toys.blogspot.com/

Thank you

Diamilikku said...

heheheheh...cute je tina mencangkung amik gambar...posing tul..:)...tu lah..baju sekejap je dah sempit..alesha pun dah bising..baju kakak ketat la ummi..ummi beli baju len ok...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...