"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, April 12, 2011

Dari 1 ... Menjadi 2

Pepagi nih..

bawak-bawaklah citer menarik buat membukak mata yang mengantuk ye tak?

Apanya?

Mama ada BE baru kat nuff!!!! Hoye!!

So sekarang mama dah ada 2 BE korang..

Sukanya..

walaupun earningnya takde la se'vass' earning BE blog lain kan.. huhu daku mengerti

Tapi se'sen' dua tu pun jadilah dari takde

Ha..apalagi..

Tolong la klik yang di atas tu

Terima kasih

8 comments:

razucute said...

sedih...BE saya memang takder...dulu2 ader la...

dieya said...

dah klik2! moga bertambah laa k sha nyer BE yek :-)

Mamamya said...

dah klik2..:D

Diamilikku said...

alahhh selalu kena tipu tau..ingatkan tina nak dapat adik...huhu...rupanya kisah be

Sha@Mama Tina said...

Razucute - jgn la sedih..nnt ada la dia menari2 kat blog awak..anyway thanks sbb sudi singgah jengok blog tina ye..

Sha@Mama Tina said...

Dieya - Dah klik2 ek..thanks Dieya..cayang dia!

Sha@Mama Tina said...

Mamamya - Thanks is.. jgn jemu ek, ada la rezeki nnt nak tengok nuff berjoget kat blog..

Sha@Mama Tina said...

Sue - adik? hehe.. sue selalu doakan Tina cepat dapat adik ye, thanks ye..kami ni pun selalu mengharap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...