"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, April 12, 2011

KeranaMu..Owh..Raket Badminton

Datuk Misbun Sidek tak jadi quit jadi jurulatih badminton negara kan?

Ha.. ni ada anak murid dia baru daftar nama

Hai la..ntah apa2 la Tina ni

Kat rumah MIL, digasaknya bergaduh dengan anak SIL >>>> pasal raket badminton

Berpukul2.. melalak2..

hish tak kuasa betul la

so, gi Tesco..mama lambakkan dia dengan raket kat dalam troli

mana tau dia cuma pilih nakkan raket plastik ni je la..

kussssmangat..selamat duit mama ko Tina..hahaha






Haih..dia punya senyum mcm baru lepas menang piala Thomas korang..hehehe...







Tengok la tu..bajet berdiri depan wartawan la..hahaha...



Anak2 kan korang..selalu macam ni

Tak kisahlah.. jangan dia melalak sudah..

sempit la rasa dunia ni kalau dia melalak..

:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...