"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, April 28, 2011

Tangan-Tangan Seni Yang Pandai Membaking Sekelian.. Tolong Saya!!

Haih.. ni n3 mintak tolong sesaja la ni..

Mama ni tangan keras.. tak pernah buat kuih yang cerewet2 mcm kek bagai tu..huh..tak pandai la weh

Pastu kan..mama nak tanya,

kalaulah resipi tu sukatan dia dalam gram.. tapi mama ni nan ado la timbang2 kuih sekelian tu.. (aritu ada..tapi ntah mana mama sumbat..cari balik tak jumpa)

Boleh sesape ajar tak camner nak tukar sukatan yang gram tu kepada sukatan cawan ke pe ke..

eh..sesuka hati mama jek ek..

Boleh ke? Ajarkan.. Please!!

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

ala mama tina......
taram jerlah..
kira halal..
akan menjadi lah punya..

ayu tak reti.. sebab ayu tau masak lauk pauk jerlah...heheh

PS: ttg kedai citarasa rinduan.. insyallah.. kalau ada kesempatan ayu akan syer.. tapi.. kalau ayu lupa.. tolong ingatkan yer

dieya said...

hahaha k sha.. penat saintis cipta alat penimbang canggih manggih.. ada ke k sha nak sukat pakai cawan :-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...