"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, May 19, 2011

Mama Dapat Anak Saudara Baru ... Girl Lagi!


Hoho.. Alhamdulillah

Adik ipar mama yang kata doktor mustahil mengandung seumur hidup tu dah pun bersalin anak ke-2

So, mama dapat anak saudara girl sorang lagi

Anak 1st dorang pun girl jugak kan.. setahun tua dari Tina jek


So

Baby ni.. Nama dia kalau tak silap mama la..

NUR IZZAH ZAHIRAH BINTI NORAZLI

Berat Lahir : 3.35kg

Lahir Pada : 14 Mei 2011


Comel kan..pipi dia tembam kan..hehe..

Bila la nak gi Bagan Serai tengok baby baru nih..aih..

1 comment:

ida khairani said...

Tahniah untuk adik ipar dan kelahiran anak saudara baru!

Assalamualaikum,

Tahniah atas kelahiran baru!

Promosi Set Berpantang Shaklee

RM100 sahaja untuk penggunaan 40 hari
40 tabs of Vita-Lea, 40 tabs B complex, 40tabs Vitamin C and 40 tabs Zinc
Full Pack RM215

Percuma poslaju!

Percuma 60 biji Alfalfa sebagai penggalak susu khas untuk bulan Mei sahaja!

Biasa, tambah rm10 untuk 80 biji alfalfa dengan pembelian set c

Shaklee2u.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...