"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, June 1, 2011

Rekreasi Malam Di Sutera Utama

Dah 2 malam berturut-turut kami ke sini.. Tina sibuk nak jalan2 tengok rabbit..

Layan gambar ek.. :)











































Ini pula gambar kami.. huhu..dah berpeluh-peluh berjalan pusing taman dengan tina & abah..baru teringat nak amik gambar segala..huhu


sicomel mama & abah yang montel..



Tina & mama..



Mama paling suka gambar 2 insan tersayang mama nih.. bahagia tengok mereka gembira




We love u sayang..



Taman ni terletak kat tengah-tengah sutera utama. Dekat dengan sutera mall..restoran pekin..restoran shi ki ..mostly chinese restaurant la kat situ..

Tapi kita 1 malaysia kan..semua bangsa pun datang sini beriadah malam2..
seronok..

1 comment:

Diamilikku said...

happy ja muka tina kan...:) seronok rasa dapat bawak anak jalan2...biarpun kita rasa penat..tapi satu kepuasan kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...