"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Monday, October 31, 2011

Cadar Kartun Kini Di QEES COLLECTION

Baru..Baru.. Baru...

Tambah 1 lagi produk.. cadar kartun untuk anak-anak & mak-mak sekelian..hihi..ala toksah tipu bukan anak jek suka kartun..mak dia pun suka jugak :)

Siapa2 nak tengok koleksi cadar kartun boleh klik link kat bawah ni ye..

CADAR KARTUN



Ni mama letak sikit gambar jek.. ada banyak lagi..



















~Happy Viewing..Happy shopping~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...