"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, October 12, 2011

Pagi Ini..

Semalam pagi2 lagi dah gelap kan..tak dapat nak jalan2 tengok laman. Dapat tengok dari sliding door jek la..

Tapi hari ni cepat2 amik masa sket kuar utk jalan2 tengok halaman. Tengok bunga..tengok pokok..tengok buah.. hehe..

Damainya perasaan..



suka sangat dengan pokok ni. selalunya kat rumah cina jek boleh jumpa. dah beberapa hari tak tengok..rupanya tengah meriah berbunga..bunga dia mcm riben dicarik2..comel..cantik..




pokok melur pun tengah banyak bunga.. lalu jek dah berbau harum.. baru lepas kene cantas nih..sebab tu cinonet jek kalau tak dah merimbun.. :)




Mintak tolong dengan mak.. alih pasu2 bunga kertas nih.. berat2 belaka




kolam ikan










transformation baru.. senang sok nak racun rumputnya..




pisang dilaman.. hukhuk..kecik jek tandan dia..jadilah..




Tebu memang meriah giler..




Limau purut..alhamdulillah subur wpun dalam tong jek





pelam yang 1st time berbuah..sebiji je pulak tu..sampai sayang nak amik..



Anak-anak rumput baru nak naik balik..almaklumlah musim hujan kan.. nasib baik ada laman..leh la jalan2 cuci mata. kalau tak ntah apa la yang mama nak tengok kat luar tu agaknya..

1 comment:

Sari Yusa Ibrahim said...

besarnya laman umah mama, sampai boleh jalan2... ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...